LET'S CLICK!
KpopIsTheB2st's Zone


ENTRY ABOUT LINKS STUFF NEWER OLDER

The Departure of PMR
Pembuka bicara sudah diberi,
Apa lagi? Jawablah wahai saudara saudari.
Yo! Yo! What's Up??!!
My.....
Lama dah  tak bukak blog ni...
Saya rasa macam "penjara" kat sekolah..
Everyday kena study.... maklumlah budak PMR
Kenalah study betul betul...

Nampak tak, gambar di atas?
Menunjukkan simbol yang....
I'm Freeeeee!!!
Wah, Happy gilerr bagai nak rak...
Tapi ada satu benda je kita x leh lupa......
Walaupun kita dah abes exam, kita still kena buat satu benda..
iaitu...
Doa!!!
Yup, kita kena Doa supaya dapat keberkatan..
Sebab...
Kita kena amalkan D.U.I.T...
D - Doa
U - Usaha
I - Istiqamah
T - Tawakal
Banyak gilerr benda nak buat lepas PMR.. Normal-minded PMR Candidates
Hmm...
A-ha!!!
Saya tahu....
Saya nak update stories, tengok drama Korea *Fangirling*
Nak tahu drama apa???
The Heirs
Starring : Lee Min Ho and Park Shin Hye
Serious, best giler cite ni...
Banyak pelakon terkenal blakon citer ni...
Saya tengok dekat gooddrama.net
At first, jalan cerita dia agak sedih...
tapi lama-lama citer tu makin best...
citer tuh baru keluar dua episode
Episode 1 dan Episode 2
Citer ni tak boleh agak sangat jalan cerita dia...
sebab....
first time tengok jalan cerita jenis macam citer ni...

Selain itu, waish....
Ada lagi satu benda nak buat...
iaitu....
Updating Story
Nak tahu apa nama ceritanya???
Together We Fly
Starring : Kris EXO and Ok Dae Ji (OC)
"OC" ni maksudnya, "Original Character"
Maksudnya, saya sendiri yang buat character ni...
character tu tak pernah wujud pun....
Jangan salah faham tau..
Cerita ni hanya rekaan semata-mata....
Saya yang reka cerita ni...
Nak baca??
Boleh je...
Dialu-alukan.....
Tak suka??? Tak payah baca!!! merajuk pulak....
Kalau nak baca, click dekat tajuk citer tuh...

Tujelah nak cakap...
Sorrylah sebab kebanyakan apa yang saya tulis...
Semuanya...
Syok Sendiri
Saya faham...
Nak tahu sebab apa???
Saya Bosan!!!
Okaylah... Saya pergi dulu..
Salam....



Blogger PC said...

haha, congrats of the ending of PMR XD you must be excited, anyway pray is a must, okay? fighting! and i'm gonna read your fanfic, looking at the cover seems interesting, >.<

 

Post a Comment


1 comment[s]

COPYRIGHTS RESERVED © 2013 BY NUR IRDINA MOHD SHAHRIR IN ❅ KPOPISTHEB2ST™ ZONE ❅